středa 6. února 2013

Cesta po Japonsku 日本の旅 04

Den 4. sobota 25.8.2012, přesun Tokyo - Ósaka 



     Ráno jsme recepčnímu vrazili víno a oplatky, ať to netáhneme dál a šinkansenem Hikari vyrazili do Ósaky. Vlak byl o mnoho lepší než Boeing 777. Spousta místa na nohy i na kufry. Po zhruba půlce tříhodinové cesty si Japonci začli vytahovat krabičky s obědem bentó a dlabat. Já měla opět přeslazený meron pan a onigiri s řasou wakame - trapné, musím si příště koupit něco jiného :D Z oken bylo krásně vidět ven. Na ósackých nádražích jsme mírně bloudili. Buď se mi to zdá nebo jsou hůře značená než ta tokijská. Cestu k hotelu nám pomohl najít bezzubý Japonec, šel s námi až k němu, a pak se chudák musel vracet. Hotel je OK. Žádní švábi. Zatím :D Je tu klimatizace, telka, lednice, futony na spaní a stolek. Povedlo se mi nacpat do jukaty. Ale už se mi nepovedlo zavázat ji tak, aby mi nebyla dlouhá ^^;
     Odpoledne jsme měli v plánu akvárium, ale od pěti hodin by nemělo cenu tam jít, tak až zítra. Místo toho jsme prolezli okolí hotelu. Zrovna je tu několikáté výročí něčeho a ulice byly plné lidí. Došli jsme k jakési věži a poslechli si kousek představení japonských středoškolských dechových orchestrů. Hrály nějaké upravené popové a známé písničky - bylo to super, spoustu jsem jich poznala. Obědo-večeře sestávala z rýžové omelety omuraisu v pochybné hospodě. V televizi dávali One Piece film ^^

Fotky z celého pobytu v Ósace na rajčeti




2 komentáře:

  1. Jé, pokračování ^^ Doufám, že máš těch zápisků ještě hodně? Moc ráda je čtu :)

    Musím se zeptat ohledně "Žádní švábi". Oni někde BYLI švábi, že to tak vypichuješ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je jich hodně, skoro z každého dne. Včera mi mamka pomohla pár přepsat do počítače, jinak mně to trvá hrozně dlouho :D

      Švábi budou, budou ;)

      Vymazat