středa 1. prosince 2010

Pokroky v Japonštině 2

Na smart.fm jsem začala list s názvem Nemoci a tím jsem si na sebe ušila pořádný bič. Slovo pro astma (喘息 - zensoku) by se ještě dalo skousnout, ale takový streptokok v krku
(連鎖球菌性 - rensakyuukinsei) nebo zánět střeva (炎症性腸疾患 - enshouseichoushikkan) jsou už pěkným oříškem.


Líbí se mi, jak lidé přirovnávají kanji k chytání pokémonů. Dokonce se používá termín setkat se s kanji "in the wild (v divočině)", tedy v reálném životě a ne jen při jeho memorování.

Na Johnny's webu se objevila vánoční přání snad od všech skupin. Video si můžete prohlédnout po kliknutí na příslušnou ozdobu na vánočním stromku. Nahoře jsou nejstarší příslušníci klanu, kmet Matchy je zastoupen sobem. Opět se ukazuje, že Kanjani8 docela hodně vybočují z konceptu ^w^
Yamapi dělal reklamu na svůj boxerský film Ashita no Joe, který poběží v únoru.
Za povšimnutí stojí též celkový dojem Higashiho *_*

One Piece se stalo nejprodávanější mangou roku 2010, prodalo se přes 32 miliónů výtisků. Druhý skončil Naruto a na třetím místě Kimi ni Todoke.

V nejnovější epizodě SDK se objevila zpěvačka miwa, která nezní vůbec špatně. Budu si ji muset proklepnout. Žen mám totiž v playlistu zatraceně málo.

A hádanka na závěr. Poznáte kdo to je? Mně to při prvním zkouknutí dělalo potíže. Maskéři, osvětlovači, kameramani, střihači a další pomocné síly dokáží úžasné věci.
Nápověda: narodil se 13. listopadu 1972
Water wax~











Žádné komentáře:

Okomentovat