čtvrtek 6. května 2010

Dnešek a YouTube Spam

Z důvodu mého vzrůstajícího zájmu o TOKIO, jsem se rozhodla reprízovat My Boss My Hero. Sorafune byla vůbec první písnička, co jsem od nich slyšela. Matsuoka Masahiro (Yasuko to Kenji) se mi jako mafiánský boss líbil víc, ale tady je víc srandy. A Koki, kterého jsem předtím neznala. A... *sbírá oči vypadlé z důlků* Tegoshi . ^_____^

Když už je řeč o Tegoshim, jsem objevila tohle *doplňte libovolný fangirlovský výkřik*:
Video bylo smazáno, protože věci z Johhny's web se volně šířit nesmějí.



Při natáčení YamaNade se připravuje valentinská scéna se spoustou čokolády a Tego je v náladě. Kame poznamená: "Pojďme si zazpívat Miso Soup.", což je písnička od dua Tegomass (Tegoshi + Massu, Tegoshi zpívá ze členů NEWS asi nejlíp, bohužel mi jejich písničky moc nesednou) a jestli jsem to správně pochytila od Gitíka implikuje manželství. XD

Dále jsem přemýšlela nad tím, proč jsou sprosté písničky tak dobře zapamatovatelné.
(pokud nemáte zájem vidět Tegoshiho v uniformě japonské školačky, nedívejte se na konec .P)



Kredit: SunnyAnie

Snad se večer konečně podívám na koncert Kanjani8 Spirits, co mi už týden leží na disku. Ale asi jo, vyskytuje se tam totiž jedno velké lákadlo jménem Ryo-chan (aka Sexy Osaka Man) :3
Kromě Yokoyamy ze skupiny nikoho neznám a nemá to titulky, tak to bude zajímavé dívání XD



Kredit: KATTUNxxNews

1 komentář:

  1. zase error, aspoň že ten Fukai a ty s postiženou rukou fungujou

    OdpovědětVymazat