neděle 2. května 2010

Bifázický spánek a jiné

Dneska jsem zhřešila proti AJATT a poslechla si celou svou složku hudby v angličtině. Za účelem vytřídění samozřejmě. A stejně za to může Terka, která mě navnadila poslechem Linkin Park.

Pustila jsem se do druhé řady Bloody Monday. Moc se mi do ní nechtělo, říkala jsem si, že bude nudná a vykrádat jedničku a že se nic novýho už nedá vymyslet. Sekla jsem se. Hodně. Dál sleduju Troublemana (Shigeeee *_*) a Yankee-kun to Megane-chan, Narimiyu Hirokiho moc nemusím, ale ta holka se mi líbí (Naka Riisa). Kaibutsu-kun alá Ohno a Tumbling jsem zavrhla po prvních dílech.

Osobní hitparáda minulého týdne:

Skupiny
1. TOKIO
2.
NEWS
3. KAT-TUN

Písničky
1. TOKIO - Message, na tu jsem narazila na Johnny's Sports Day, instantní láska

2. SMAP - Dynamite, ujetá
3. NEWS - Snow Express, Smile Maker

Kdyby mi někdo před rokem předpověděl, že budu poslouchat pop, tak se mu vysměju do tváře. A vidíte, už je to tady. XD Když oni jsou chlapci tak plní energie, která se chtě nechtě přenáší na všechny okolo. Život je hned veselejší a jednodušší.

Přes Vladův blog o osobním rozvoji jsem se opět pustila do experimentů se spánkovým cyklem aneb jak spát co nejméně a cítit se při tom svěží. Polyfázický spánek je nad moje možnosti, takže jsem zakotvila u bifázického. Ve zkratce: spíte dvakrát denně s ohledem na 90-ti minutový spánkový cyklus.
Celkem teď spím 6 hodin denně. Od dvou ráno do půl sedmé a odpoledne od pěti do půl sedmé. Hraniční meze pro bifázický spánek jsou 3 hodiny v noci a 90 minut přes den. Taky někdy vyzkouším. Ze začátku to bylo krušné, než jsem se přizpůsobila. Problém mi dělalo spát 90 minut přes den, byla jsem zvyklá na občasnou dvacetiminutovku. Oproti tomu večerní ponocování mám v krvi. XD Po čtrnácti dnech nejdříve nejisté aplikace pomalu nemám problém. I přes den se mi začly zdát sny (i když teda, pane, ty cédéčka jste si mohl vypálit sám a to nemocný morče si laskavě odneste), což je dobré znamení.
Výhody: zkrácení doby spánku, více klidu pro práci (všichni spí a neotravují), zlepšení kvality spánku, jdete spát dvakrát (znáte ten úžasný pocit, když se večer svalíte do postele), vstáváte dvakrát a odpočatí (budí to iluzi dvou dnů v jednom), když si správně upravíte hodiny, můžete se každý den těšit z východu slunce
Negativa:
nekompatibilita s rytmem ostatních lidí, hlavně šlofík přes den může být problémový, chcete spát a všichni vás ruší.

Tak, ještě pár dechberoucích novinek:

origami sakurového květu, ty papíry jsou moc hezký, díky Honzo :)
(omluvte zhoršenou kvalitu snímku, je po půlnoci a měsíc je za mraky)


Aruki se svlíknul/a


Mícha v explicitní poloze


Úroveň slohu tohohle článku je jistě hrozná (přiznávám wlkeRe) a fangirlovské komenty na LJ ho rozhodně nevylepší >.<

5 komentářů:

  1. "všichni spí a neotravují" tohle si beru osobně. Sloh nezkoumam, páč sem hladovej a mam celkem dobrou náladu - zatím XD

    OdpovědětVymazat
  2. Bloody Monday číslo dvě je koukatelné, ba stejně dobré? (taky s tím váhám, kvůli vrozené nedůvěře ke dvojkám všeho druhu)
    Tumblingokusen mám též u ledu, kdo by to byl řekl :D

    OdpovědětVymazat
  3. mathfes: no prostě je ticho, nikdo necourá, žádný sekačky pod oknem a tak

    Gitík: nevím, jestli stejně dobré, ale koukatelné určitě. Snad nejsem moc zaujatá.
    Mám totiž slabost pro Oriharu Mayu, o Falconovi a Taaaaketaaaaketakeruuu (tentokrát s černými vlasy *¬*) nemluvě XD

    OdpovědětVymazat
  4. hahá, děkuji za info
    Naka Riisa, hej, teď mi teprve docvaklo: tu přece znám. To je ta, co si střihla hlavní hrdinku v anime Toki o Kakeru shoujo a letos i v live action, téhož názvu.

    OdpovědětVymazat
  5. Aruki se pěkně vybarvil a ty taky, takové spaní je na draka, leda někde na samotě u lesa, jo a Míra se ti taky bude líbit s černými vlasy, akorát ho neuvidíš, protože od pátku bude v Mimoni, tak jedině na fotce.

    OdpovědětVymazat