pondělí 3. srpna 2009

Koupaliště

Dneska jsem ve snaze přilákat na můj miniaturní kousíček zahrádky nějaké to ptactvo "vyráběla" koupaliště. Ve sklepě, kam bych za tmy nešla, jsem vyhrabala postarší nízký, ale široký květináč - bohužel s dírou, která se k udržení vody uvnitř zrovna nehodí. Zašlý muzejní kousek se mi líbil, rozhodla jsem se tedy, že otvor nějak zadělám. Na zahradě jsem květináč vykartáčovala, do díry strčila kámen a zespodu, aby se neuvolňovaly nějaké nebezpečné látky, jsem ho přidělala oranžovým kouskem modelíny. Celé veledílo jsem napustila vodou a zasadila do země vedle skalky. Když jsem za půl hodiny odcházela, voda tam ještě byla. Uvidíme zítra. Za pár dní, až to ptáci novou atrakci objeví, se schovám někde za keř a snad tam něco přilítne.


Tak voda mi utekla, ale tatínek byl tak hodný a díru zadělal dřevěným špalíčkem a už neteče.


3 komentáře:

  1. No ja nevim, my mame 2 koryta a ste se v nich nevyrachala ni slepice. Leda tak ja a babi. Na druhou stranu sou budejovicky holubi schopny se rachat i v kasne na namesti. Za plneho provozu.
    Hlavne aby z toho nakonec nebyla atrakce pro kocky.

    OdpovědětVymazat
  2. Atrakce pro kočky je je vedlejší pískovišťátko s kavilem.

    OdpovědětVymazat
  3. kočka - postrach na zahrádce močka

    OdpovědětVymazat