pondělí 8. června 2009

Update

Z rodičovského donucení jsem na rajče dala nějaké fotky, pro zájemce

přihlašovací jméno: ayuku
heslo: pampalini

V budoucnu se pravděpodobně přestěhují na Picasu, protože rajče prostě nezní tak dobře. >.<


Na Devartu jsem narazila na šikovnou slečnu jménem lehanan. Taky jsem od ní odkoukala pěkného smajlíka: *¬*


Chrupavka mě dohání k šílenství. Hryže a hryže. Zvláště v noci se to přímo rozléhá po pokoji, jehož stěny a police zející prázdnotou po Terčině odstěhování, odráží zvuky leště lépe než kdy předtím. Vzpomněla jsem si, jak jsme v prváku pitvali myšici. Promiň Terez.


V Bílých Karpatech jsem zmokla tak, že mi voda v pohorách čvachtala až u kotníků. Vysušeno za necelých šest hodin usilovné práce malého foukače teplého vzduchu na elektřinu.


Dneska jsem úspěšně složila státnici z Angličtiny. Za jedna. *poplácává se po rameni*


Do konce zkouškového zbývá: 24 dní
Nejbližší zkouška: právo životního prostředí

3 komentáře:

  1. 1 - hm, rajče zní jako něco na házení XD
    2 - M-HMM... O______O
    3 - Možná je deprivovaná?
    4 - Furt lepší boty než sklep =.=
    5 - 6 - AAAAA +vyšiluje+

    OdpovědětVymazat
  2. Nenapadá tě něco, jak jim to tam vylepšit? (králíčky vyrábět nehodlám) *jde hodit pískomilům toaleťák*

    OdpovědětVymazat
  3. Er... kdybych to byl býval věděl, nebyl bych... er... no prostě bych tehdá nepouštěl Zoryši celou noc rádio, aby to přeřvalo její chrupání :/

    OdpovědětVymazat