pondělí 15. června 2009

Poslech z odpadové roury

Slyšet své oblíbené písně z odpadové roury je fakt nářez.XD
Chtěla jsem si jen zvýšit hlasitost svého notebooka a hle - narazila jsem na mně neznámé ovladače zvuku (Správce zvuku Realtek HD). Krom
kanálu je k dispozici také všeobecně oblíbená koupelna, jeskyně, kamenolom, hala s koberci, parkoviště (WTF! jak tohle místo může měnit akustiku?) a mnoho dalších. Také je zde možnost vypnout si zpěvákův hlas a zpívat svépomocí (přičemž určitě ne lépe) a všechno si to ještě nahrát, a pak se smát své neschopnosti. Vtipné je tlačítko na posunování tóniny skladby. Ukázku zvuku 3D jsem moc nepobrala. Na výběr prostředí je koupelna a chodba, lítá tam včela (řád Hymenoptera) a slyšíte jak se přibližuje a oddaluje. No prostě, to byste museli slyšet a vidět!

Základní rozhraní


Modul koupelna



Do konce zkouškového zbývá: 17 dnů
Bezouši byli primitivní, ale stydím se, tak strašně se stydím *klopí zrak*
Další zkouška: Evoluční biologie, u které se musí především přemýšlet

4 komentáře:

  1. to chce prostě přemýšlet a ne myslet!

    OdpovědětVymazat
  2. třeba na modul se záchodem tyvogo

    OdpovědětVymazat
  3. Zkouška byla o harémech a ultrasobeckých genech... Záchod žádnej. Jedině, že tam byla spláchnuta moje písemka.

    OdpovědětVymazat
  4. tak se míchaj geny nanomotorem viz mejlík a bacha řádí echinakokoza od lišek nejez nemytý borůvky

    OdpovědětVymazat